Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2008 03:05 - смъртта
Автор: ha7e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1054 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.08.2008 03:08


Всички пишат за любовта (преди малко разглеждах МоятБлог)

Аз искам да пиша за смъртта...

Понякога се страхувам да умра.
Понякога се страхувам, че другите ще умрат.
Понякога се срещам със смъртта - на близки, на известни хора...
Понякога не се страхувам да умра, а се страхувам, че може да отида в Ада...
Понякога просто ме е страх за близките ми ако умра. Не искам те да тъгуват.

Но смъртта за мен е само страх...

Опитвам се да се успокоя с мисълта за едно по-добро място - за Рая. Но после си мисля: "Ами ако няма такова място?Просто си стоиш в гроба, в пръстта, в малкия ковчег"... И все пак аз вярвам в Бог, но не мога и да пренебрегна това, че доста хора не вярват в него и че ... не знам... може би наистина не съществува... Страхувам се за тези хора, те ще отидат в ада... толкова е тъжно...

Вчера гледах един филм - "The Order". старичък е. Гледах го, защото участваше Хийт Леджър. Филма се оказа доста добър. Разказва се за така наречен ядяч на грехове. Безсмъртен, който е привикван от умиращите, за да изяде греховете им и да освободи душите им, за да могат да отидат в Рая. (Естествено след филма се молех Хийт наистина да е такъв и да не е умрял...Колкото и тъпо да звучи, отчаяна съм...)

Разбира се няма такова нещо като ядяч на грехове...

След филма "Final destination" пък, си мислех (вярвах), че може да победиш смъртта, да й иабягаш, да видиш признаците, че идва, да я усетиш и да избягаш...
Естествено пак се зачудих дали ако някой е видял смъртта някъде около 20-ти , 21-ви янкуари Хийт щеше още да е жив... както казах - отчаяние...

Може би трябва да отида на психолог? Той сигурно ще има термин за чувствата ми... Нервоза? Стрес? Нещо по-лошо?

Но смъртта сякаш дойде след като така задълбах в съдбата на Хийт... (макар че така стана и като четях стиховете на Яворов и Дебелянов)... Или просто осъзнавам неспособността на човек да продължи да живее, да се опази, да избегне смъртта... Защото Хийт беше млад, беше красив, беше умен и добър... и все пак умря... Никой не е имунизиран срещу смъртта...

О, дано да е в Рая... Всъщност, сигурна съм, че  е така.

With a heart so big, God wouldn"t let it live...

Почивай в мир!


Тагове:   смъртта,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив