Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2008 01:11 - ужасТ
Автор: ha7e Категория: Други   
Прочетен: 3418 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 13.11.2008 01:14


Отдавна не бях писала, обаче сеха съм толкова възмутена, че място не мога да си намеря!!!

Слушам си аз радио Фреш и пускат някакви реклами. Аз през това време си чета нещо по история и с едното ухо слушам радиото. Измежду годините и събитията , за които чета се прмъкват различни думички от рекламите. Та започна някаква реклама за стриптийз бар на Славейков... Не това ме възмути де. Накрая някаква мацка с (уж) възбуждащ глас казва : "Още миг и ще падне заветния хълм" ... Вдигам очи от лекциите - КАКВО ПО . . . !!!!

Ако не се сещате защо реагирах така, ето от къде идва цитатът http://opal4enci.hit.bg/

Чудя се, тези хора толкова ли не са могли да измислят друга фраза, с която да си рекламират бардака??? Макар , че само стриптийз да кажеш, ще им е достатъчно на мъжете...

Защо трябва така да се гаврят и то, ПО ДЯВОЛИТЕ, със стихотворението за Шипка!!!!

Нямат ли нещо като ... съзнание!!!!

Нищо чудно, че ги стреляха. Трябва да пострелят и по тое дето им прави рекламите!!!

Отвратително....



Гласувай:
1



1. анонимен - а аз забелязах. . . как се реклами...
13.11.2008 01:18
а аз забелязах... как се рекламираше бельо с почти хъткащ... сладострастен глас се съобщаваше улицата..
"Василллл Левскиии..." (при това мъжки глас съобщаваше рекламата)
цитирай
2. glarus - Отврат
13.11.2008 12:46
участ, затъване, кал сме. Простотия се шири на всяка крачка. Малко са останалите свестни тук и излезлите едва ли ще се върнат.
Свидетели сме всички всеки ден на отвратителна низост.
"Не сме народ, а мърша "- това са думи на Клавейков
цитирай
3. ani101 - рекламата е отвратителна и върви ...
09.12.2008 23:28
рекламата е отвратителна и върви повече от година.
цитирай
4. r0manti4ka - Направо отвратително,че
25.12.2008 18:28
Направо отвратително,че се гаврим сами със себе си,но вече е станало ежедневие,за жалост.Малко са тези,които осъзнават с какво точно се подиграват,не само на думи,а и на дух.
цитирай
5. evrazol - Че е отвратителна е ясно
04.07.2009 01:25
Но когато "заветните" ти неща са сведени единствено до някакъв хълм, рекламата си идва на мястото. Тя в същност е подигравка с потребителите на самата услуга.
цитирай
Търсене

Архив