Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2008 12:55 - спасяваш знамето=престъпление
Автор: ha7e Категория: Други   
Прочетен: 3091 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 04.10.2008 13:00


Неправителствени организации на малцинствата:
image
http://www.ethnos.bg/index.php?TPL=2&MID=112&SID=112

НПО, работещи с малцинствата:
http://www.ethnos.bg/index.php?TPL=2&MID=92&SID=92


При толкова много организации, защитаващи горките цигани, нищо чудно, че спасяването на българското знаме се счита за престъпление.Ами те си нямат знаме, защо да не скъсат нашето? И защо това да не остане ненаказано? И защо пък не да осъдят полицая, опитал се да го спаси???

Всички вече знаете за този случай:

Действието се е развило в двора на училището в Бояджик около 2 ч. сутринта.
Циганите са се хванали на бас кой пръв може да скъса флага на 3-метровия пилон.

Чавдаров ги е видял, осветил ги е с фенерче и ги е изгонил от двора на училището.
След това е подал рапорт срещу циганите за нарушаване на обществения ред.

Ямболският районен съд обаче е отхвърли мотивите на досъдебното производство срещу циганите.

В същото време, подучени от адвокати, те подават жалба срещу Чавдаров.
В жалбата се твърди, че той ги е обиждал и малтретирал и им е причинил стрес.

Военна прокуратура повдигна обвинение срещу Митко Чавдаров, а днес съдът реши полицаят, който е защитавал честта на българския национален флаг да бъде уволнен.

„Нищо не мога да кажа, потресен съм. Оставам без работа и без препитание.
Надявам се все пак справедливостта да възтържествува на по-горна инстанция" коментира Митко Чавдаров просълзен, след като чу присъдата си.

Тя може да бъде обжалвана в 14-дневен срок.


А нормално ли е?! Защо пък не!


Малко доказателство за факта, че така наречените "институции" в РъБъ защитават чужди, враждебни на България интереси. И малко доказателство, че в България са останали хора, които не се боят да тръгнат в защита на Българското:

"Смятам, че е важно да се знае, кои са хората, осъдили полицая за това, че е защитил държавността и българския национален флаг. Съдия ст.л-т Мая Петрова Йорданова, тел. 044/ 66 76 39, e-mail: voenensud@abv.bg Обвинител по делото - прокурор Байчо Кулев от районна прокуратура - Бургас. Същият е обвинител по делото рещу граничния полицай Михаил Цонков, защитил държавната граница на Република България. Прокурор, отказал да заведе досъдебно производство за поругаване на национални символи - Таня Митева - младши прокурор от окръжна прокуратура гр. Ямбол Нека им "благодарим" подобаващо!"

 

Кметът на село Бояджик Герган Герганов излезе с официално изявление заради съдебното наказание на полицай, защищавал българския трибагреник:

На 09.11.2007 г. като кмет положих клетва, че ще спазвам законите на Република България и ще съблюдавам моите съграждани да спазват същите. В началото на делото, аз се заклех, че ще говоря истината и само истината, в противен случай ме чака присъда от пет години затвор. Такава клетва по искане на съдията, спазвайки закона бе дадена и от останалите свидетели. Съдията пожела очна ставка между мен и свидетеля Марин Митев. На въпроса на съдията Марин Митев беше ли бит в твое присъствие? аз отговорих НЕ, защото това беше самата истина. А на мой въпрос към Марин - а като той те биеше, аз какво правих и как реагирах? Той отговори: стояхте. И колко и как те би? той отговори - нанесе ми три удара с палка по главата.

Прощавайте, но никой не би се поставил на такъв експеримент.
Според протокола на съдебното заседание 5-7 минути същото се повтаря и с г-н Димитър Мутафов, който влиза в стаята на полицая. При направената очна ставка между Мутафов и Марин се оказа, че той е бит отново с палката и му са нанесени 4-5 удара по главата и тялото.

Питам аз: Кой лъже, кой се закле, че ще говори истината? Защо съдия Йорданова не обвини мен и Мутафов в лъжа. Ако аз лъжа, желая да бъда съден за лъжесвидетелство. нека съдията излезе и каже пред съда или някоя телевизия, че това което казвам аз е лъжа.

Защо бяха отхвърлени двама от свидетелите на Чавдаров, защо съдът не се съобрази с показанията на вещото медицинско лице. В този процес възникнаха много ЗАЩО. Защо следовател Козловски призова на разпит в Ямбол мен и Мутафов, а друте свидетели дойде да разпитва в село Бояджик. Има още много въпроси, на които не можах да си отговоря. Защо ние, свидетелите на полицая Чавдаров бяхме призовани само на делото, а другата страна оттренирва няколко пъти в присъствието на съдията. Присъдата е ясна на всички. но аз като кмет, като представител на местната власт бях обиден и оскърбен. какво направих на това правосъдие, за да постъпи така с мен.

Сигурно ще ме попитате, а сега накъде? До края на седмицата ще закупя сто български знамена,ще ги раздам на ония, които желаят да ги окачат в домовете си, а на моите съграждани ще кажа:
ЗА ДА ПОДКРЕПИМ ПОЛИЦАЯ МИТКО ЧАВДАРОВ, КОЙТО ЗАСЛУЖАВАШЕ МЕДАЛ, ЧЕ НЕ ПОЗВОЛИ ГАВРА С БЪЛГАРСКИЯ ТРИКОЛЬОР, А БЕШЕ ОСЪДЕН, ПОСТАВЕТЕ БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ НА ВАШИТЕ ДОМОВЕ!

Кмет на с. Бояджик - Герган Герганов

На мен не ми се струва нормално. А на вас? И не би ли следвало тези цигани да бъдат наказани за поругаване на национален символ. Те действат срещу нас, срещу българското, срещу светините на културата ни. И това е един от стотиците (да не кажа хиляди) случай, ставащи всекидневно на територията на бивша България. Тъжно е, адски е тъжно...



Гласувай:
0



1. cefulesteven - До скоро сърфирах от интернет-к...
04.10.2008 13:25
До скоро сърфирах от интернет-клубовете. Преди години имаше случай в който осъдиха млад човек, не си спомням с какъв психически проблем, но имаше такъв, което беше и становището на съдебните психиатри, само защото си направил майтап и пуснал някакви псевдо-ислямистки закани срещу Ю Ес Ей. Но въпреки състоянието му го осъдиха. Само, че той не беше "ром", нито пък инфантилната му проява беше гавра с национален символ, а с гордостта на "големите". Не можеше да се влезе в интернет клуб без да се напишат трите имена в една тетрадки и /нещо което беше в нарушение на защитата за лични данни/, без да се напише ЕГН-то. Показа се "желязната ръка" на закона спрямо "терористите" и вадналите. Ами сега? Понеже онези не са засегнали чувствата на Ю Ес Ей и понеже са "роми", виновен е този който си е изпълнявал задълженията и им е попречил да се наиграят.

В чия защита са абсурдните закони вече не знам. И вече се чудя, каква е мотивацията на обикновенният човек да ги спазва. Самият аз не знам, защо ги спазвам. Изглежда не мога иначе. Приемам живота на сериозна игра, а обичам да играя спортсменски и да спазвам правилата. Но освен гордостта ми, че ги спазвам, май нищо друго няма. И като има един съдия пе...ст, който ми свири срещу мен, вече ме прави неспособен и аз да ги спазвам. И май с такова чувство живее всеки българин.
цитирай
2. ha7e - вярно е
04.10.2008 17:16
Абсолютно съм съгласна с теб. Колкото ние спазваме законите, толкова циганите ги престъпват. Но докато нас ни наказват, когато ги преминем, циганите ги поздравяват.
цитирай
3. анонимен - Закони
07.10.2008 19:38
Законите са си наред. Само че не са Български закони. Някои изглежда още не могат да повярват, че тая така наречена държава не е вече Българска. Върху българската земя една банда престъпници създаде съвсем друга държава - Мангалистан. Не осъзнаем ли реалността, ще става все по-зле.
цитирай
4. анонимен - Закони-2
07.10.2008 19:42
Забравих да се подпиша. Аз съм Елтимир. Но искам да кажа и още нещо. Бандата престъпници не би успяла, ако не й помагаха българи. Българи по произход, но не и по съзнание. И ако останалите българи не наблюдаваха равнодушно и безучастно. Равнодушието и очакването на чудо ще ни изяде главата. Чудото няма да дойде, спасител няма да се появи. Никой друг няма да свърши нашата работа, никой няма да ни спаси от паразитите. Ама на кого да приказвам, като останахме една шепа Българи, на които не ни е все едно какво ще стане със страната ни. Останалите чакат. Останалите чакат. Останалите чакат...
цитирай
Търсене

Архив