Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2008 01:27 - ББ 4
Автор: ha7e Категория: Други   
Прочетен: 1178 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2008 01:36


22 септември... А колко от вас свързват тази дата с Независимостта и колко с пускането на Биг Брадър 4?
Пък и те едни брадъри влязаха - мамата си е*ало!
Момичето, което обича да излъсква нещата...
Туркиня (ми, що пък не!?)
Оная с ниското кръвно и с високото самочувствие...
Пеньо 2
Отличничката (що-годе май е най-наред до тук)
 / нататък не гледах, не ми издържаха нервите/
Да де, казах си , че няма да коментирам поредната глупава шоу - програма.
Ами то дори забавно не е!!!
Не разбирам подбудите на хората, които са толкова зарибени, че чак и си плащат канал, за да ги гледат по цял ден.

"Аууу, еди-кой-си се почеса по г*за!"
"Даа, а пък точно 2 мин преди оная-другата да се издрайфа, оня-същия се изхрачи в чинията на баба-ти-от-село"
"ЕЕЕЕ, как съм го пропуснаааал!!!"

Боже, опази!!!!

Ама моля ви се!!!!

П.П. ГРЕШКА!!!! Отличничката искала да спечели всичките конкурси на Митьо Пищовчето - ми това НЕ е нормално...

ПОУКА - Младото поколение е деградирало до такава степен, че у него като най - висша ценност се счита да те щипне Митьо по дупето и после да лъснеш някой асансьор. А пък за просперирали се считат жените, намерили си някой куц албанец (абе, какъвто и да е) с пари, който да ти плаща за секс!!!

НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ - ЧЕСТИТО!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив