Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2008 12:49 - ...
Автор: ha7e Категория: Други   
Прочетен: 1727 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 19.09.2008 12:49


Малко се поуморих... Трудно е да пишеш и да говориш, без да те слушат... Разбирам какво имаше предвид Елтимир...

Пък и нямам неговия потенциал... Но като се замисля много хора нямат дори моя!

...

А и ме вълнува нещо друго. Срам ме е, че поставям това другото над Идеята.
Ами ще влизам в университет... Като мисля за това и нямам вдъхновение да пиша, дори да поствам информация, написана от други...

И това ще премине надявам се.

Утеха ще е да знам, че съм въздействала поне на един човек. Не да започне борба, а просто да види истината.

Дори и сега не ми се пише... :(


/следва продължение/



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roksolana - ...
19.09.2008 13:02
Ще ти мине! :)
Университетът е не по-малко важен от Идеята. За да я защитаваш и отстояваш, трябва да се чувстваш стабилна, осъществена, успешна като личност.
Така че - успех с университета:)
цитирай
2. fenris - ======
19.09.2008 13:29
със сигурност си въздействала! Казвам го и го мисля!
цитирай
3. ha7e - :)
19.09.2008 16:34
Благодаря много и на двама ви.
Дано е така наистина.
цитирай
4. анонимен - малко за университета
22.09.2008 08:53
Че той университета само ще те кали. Там няма да научиш толкова много знания, колкото ще видиш кое как не трябва и никога не бива да се прави. До там сме стигнали в момента. Когато образованието девалвира-трупай занаяти, когато и занятите девалвират.... следва продължение.
Така, че горе главата и смело напред!
цитирай
Търсене

Архив